Najczęściej zadawane pytania dotyczące kreatora dla zaproszeń ślubnych

Informujemy, że po złożeniu zamówienia nie będzie możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian do projektu, z tego powodu prosimy o dokładne sprawdzenie projektu przed dokonaniem płatności.

Przycisk „Dodaj do koszyka” pojawia się dopiero po zapisaniu projektu w kreatorze.

Nie, należy wybrać opcję „Domówienie zaproszeń” i wpisać tam numer poprzedniego zamówienia. Aby dodać produkt do koszyka, trzeba tylko zapisać dowolny projekt w kreatorze, aby pojawił się przycisk „Dodaj do koszyka”.

 

Najpierw należy zaprojektować i dodać do koszyka jeden projekt zaproszenia, następnie ponownie przejść na stronę produktu, zaprojektować drugi projekt zaproszenia i dodać go do koszyka, w tym przypadku otrzyma Pan/Pani dwie wersje zaproszenia.

Nie, minimalna ilość do personalizacji wynosi 30 sztuk.Pan/Pani otrzyma próbne zaproszenie z takim samym tekstem jak na zdjęciu produktu na stronie internetowej.

Zamówienie za pobraniem nie jest możliwe w przypadku zaproszeń ślubnych, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie martw się! Zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: wyjatkowa.okazja.pl@gmail.com. Nasz zespół szybko odpowie na wszystkie Twoje pytania i udzieli niezbędnych informacji. Serdecznie zapraszamy do kontaktu - zawsze chętnie pomożemy!