FAQ

Minimalna ilość dla zamówień personalizowanych na zaproszenia ślubne zaczyna się od 30 sztuk.

1. Wybierz design zaproszenia. Wybierz typ zaproszenia:
– próbne z przykładowymi danymi
– bez listy gości (wykropkowane do samodzielnego wypisania)
– z listą gości

2. Dodaj do koszyka potrzebną ilość. Pamiętaj że minimalna ilość dla zamówienia personalizowanego zaczyna się od 30 sztuk.
W przypadku złożenia zamówienia na nakład mniejszy niż minimum, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

3. Uzupełnij potrzebne pola danymi, które zostaną nadrukowane w Twoim zaproszeniu. Jeżeli wybierasz opcję z personalizacją listy gości, pamiętaj aby podać imiona w wersji odmienionej. Listę gości wypisz w specjalnej kolumnie, jedno pod drugim, oddzielając każdą pozycję enterem.

4. Złóż i opłać zamówienie.
Podaj swoje dane do wysyłki, wybierz formę dostawy i formę płatności. Zamówienie za pobraniem nie jest możliwe w przypadku zaproszeń ślubnych, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

5. Drogą mailową dostaniesz projekt poglądowy z użyciem danych wpisanych przez Ciebie w formularzu.
Realizacja zamówienia zaczyna się od momentu akceptacji projektu.

W zaproszeniach ślubnych istnieje możliwość zmiany tekstu oraz jego układu.
Wszystkie informacje na temat zmian jakich chcesz aby prowadziliśmy w zaproszeniu, podaj nam w polu „uwagi”.

W zaproszeniach ślubnych istnieje możliwość zmiany rebusów.
Wszystkie informacje na temat zmian jakich chcesz aby prowadziliśmy w zaproszeniu, podaj nam w polu „rebusy”.

Rebusy do wyboru: rebusy

Nie, dlatego pamiętaj aby podać w formularzu poprawne dane oraz podać imiona w wersji odmienionej. Lista gości przesłana przez Ciebie oraz inne dane zostaną jedynie skopiowane, nie wprowadzamy w nich żadnych zmian, dlatego też musisz sprawdzić literówki/ortografię!
Przykładowa lista personalizacji:
Sz. P. Magdę i Romana Jaworskich, Annę Kowalską wraz z osobą towarzyszącą

Tak, oczywiście. Jeżeli chcesz zamówić część zaproszeń z wykropkowanymi miejscami, oraz część personalizowanych z listą gości:
1. najpierw wybierz opcję bez personalizacji, wpisz potrzebne dane, dodaj do koszyka potrzebną ilość.
2. teraz wybierz opcję z personalizacją listy gości, wpisz dane, dodaj do koszyka potrzebną ilość.
Kiedy przejdziesz do koszyka, zobaczyć podsumowanie z typem zaproszeń i ich ilościami.

Niestety, nie.
Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku przez służbą kurierską. Ale większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Zaproszenia próbne są wysyłane z przykładowym tekstem, bez możliwości personalizacji.

Zamówienie za pobraniem nie jest możliwe w przypadku zaproszeń ślubnych, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego według wymagań klienta.

W przypadku zamówienia towarów z kategorii Papeteria Ślubna, które wymagają personalizacji: 3-7 dni roboczych.
Inne produkty bez personalizacji, które są dostępnie na stanie: 24h-48h.

Prosimy o kontakt mailowy z nami w celu poprawienia danych w zamówieniu.

Tak, jest taka możliwość domówienia, jednak jeżeli zamówienie zostało już wydrukowane/zrealizowane/wysłane, niestety obejmuje go nakład minimalny – 12 sztuk.

Wiadomość z podsumowaniem zamówienia jest wysyłana na Twój adres mailowy automatycznie po ukończeniu etapu poprzedzającego płatność.
Upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do skrzynki spamowej. Możliwe również, że został popełniony błąd w adresie mailowym. Skontaktuj się z nami – sprawdzimy to.

W bardzo krótkim czasie po złożeniu zamówienia, masz możliwość jego anulacji. Po upływie tego czasu, nie mamy już możliwości modyfikacji Twojego zamówienia. Dotyczy to także zmiany adresu lub sposobu dostawy.

Przesyłkę możesz śledzić wpisując otrzymany numer trackingowy od służby kurierskiej. Skontaktuj się z nami, jeżeli nie otrzymałeś takie info.
Przesyłkę możesz śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika wpisując numer trackingowy w odpowiednim polu: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Przed odbiorem przesyłki upewnij się, że na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń, wgnieceń, rozdarć czy zabrudzeń. Uszkodzenie należy zgłosić bezpośrednio kurierowi, który fakt ten odnotuje w swoim systemie lub sporządzi protokół szkody z Odbiorcą. Niezwłocznie skontaktuj się z nami drogą mailową w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewoźnika.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś uszkodzenie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzenia, a także zdjęcia opakowania zewnętrznego. Niezwłocznie (nie później niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki) skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.